Välj kundtyp

För att ge dig ett korrekt pris behöver vi veta vem du är. Vänligen välj skola/företag eller privatperson nedan.

laraforlag logotyp

Service och bemötande i arbetslivet Lärobok

Service och bemötande i arbetslivet Lärobok

Levereras inom 1-2 vardagar.

Pris: 335,00 kr
Bandtyp: Häftad
Antal sidor: 123
ISBN: 88309-05-1
Utgivningsdatum: 20160101
Språk: Svenska
Upplaga: 1
Författare: Linder, Eina
Lundén-Welden, Åse


SERVICE OCH BEMÖTANDE I ARBETSLIVET är en lärobok lämplig för kursen ”Service och bemötande 1” i anpassad gymnasieskolan. Boken är indelad i fem teman med lättläst faktatext uppbyggd kring berättelser och bilder från vardagen och arbetslivet. Läromedlet handlar om hur man kan kommunicera och ge god service i arbetslivet. Berättelserna i materialet tar upp situationer som eleven kan diskutera med sina studiekamrater.

OM SERIEN SERVICE OCH BEMÖTANDE I ARBETSLIVET
Materialet består av läroboken Service och bemötande i arbetslivet och den tillhörande arbetsboken med samma namn. Böckerna säljs separat. Läromedlet finns även som interaktiv digital bok, under namnet Service och bemötande i arbetslivet digital. Innehållet i de båda versionerna är identiskt. Det digitala läromedlet har all text inläst som ljudbok.
Till läromedlet finns PDF-filer med lärarhandledning. Du hittar dessa på www laraonline.se. Ingen inloggning behövs för att hämta gratismaterial. Markera ”Visa gratismaterial” och filtrera på ämne.

FÖR VEM?
Materialet är lämpligt för kursen ”Service och
bemötande 1” i anpassad gymnasieskolan. Passar även elever på komvux som anpassad utbildning och andra elever i behov av lättläst och tydligt material. Målgrupp för läromedlen anges ingenstans i
materialen.